Historia

Vi spolar tillbaka tiden till 2005 då företag gjorde sina beställningar via kataloger, sin fasta telefon eller kanske till och med faxade in dom. Ibland fick man även vänta på sin säljare som kom på sitt vecko- eller månadsbesök för att lämna över sin önskelista.

Det var även under den här tiden vi upptäckte att många företag ville förenkla sina inköp till kontoret genom att samla allt hos En Leverantör med En Kontaktperson.

Med 17 års erfarenhet i branschen har nu vi startat Partner Total och det är här vår historia börjar…

17 års erfarenhet.

Partner Total

Vår affärsidé och vision är enkel. Vi vill förenkla vardagen för våra kunder på kontoret genom att erbjuda kompletta lösningar av produkter och kontorstjänster.

Förutom detta erbjuder vi En Kontaktperson hos oss som våra kunder alltid kan vända sig till som gör att man spar både tid och pengar.

Vi jobbar alltid långsiktigt med våra kunder tillsammans med en hög servicegrad samt flexibla lösningar oavsett behov.

Välkommen som kund hos oss och låt oss bli din Partner Total!

– Richard Ternestin, Grundare
richard@partnertotal.se

En Kontaktperson.
En Leverantör.
En Faktura.

Hjälpen från oss är inte långt ifrån.